|
 |
 |
|
Tänään on Su Syys 05, 2010 4:21 am
|
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 5 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Samppa
|
 kusi ei tule kunnolla
terve, mikähän on nyt kun maanantai iltapäivästä asti ei ole kusi tullu kunnolla sillee kerralla. vaan koko ajan tuntuu pientä painetta kullissa mutta kun menee vessaan niin kovan punnertamisen takana on sieltä jotain saada, rassaavaa... maanantaina minulle suoritettiin leikkaus, ei tosin alapäähän ja nukutuksessa olin ja tippaakin annettiin.. voisko olla selitys tässä tai jotain!?
|
| To Maalis 04, 2010 1:29 pm |
|
 |
|
Tumppi77
|
 Re: kusi ei tule kunnolla
Voisi olla virtsatietulehdus. Jos olet siellä sairaalassa ollut vähäisellä nesteellä niin voinut joku pöpö iskeä. Yritä juoda niin paljon vettä ja mehua kuin jaksat. Jos ei auta niin sitten pissakokeesen.
|
| To Maalis 04, 2010 1:30 pm |
|
 |
|
Kolli
|
Ei kannata juoda paljoa jos munuaisessa sattuu olemaan tukkeutuma, sehän paisuu muuten ja on kipeä! Lääkäriin vaan.
|
| To Maalis 04, 2010 1:32 pm |
|
 |
|
Esa
|
Laajentunut eturauhanen on ilmeisesti ainakin hiukan ikääntyvien miesten suht yleinen vaiva..
|
| To Maalis 04, 2010 1:33 pm |
|
 |
|
Masa L.
|
Antoivatko sulle selkäydinpuudutuksen? Jos, niin ovat voineet vahingoittaa hermoa, joka menee virtsarakkoon. Itse sain sellaisesta loppu iäkseni vaivan. Tutkituta rakon toiminta, sitä varten on omat lääkärinsä, eikä kaikilla urologeillakaan ole niitä vehkeitä. Minulla tärvelivät toiminnan niin, että nyt on ehdotettu mahan läpi putkea ja pussia mahan päällä.
|
| To Maalis 04, 2010 1:34 pm |
|
|
|
Sivu 1/1
|
[ 5 viestiä ] |
|