|
|
Tänään on Su Syys 05, 2010 3:26 am
|
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 6 viestiä ] |
|
Lisää pituutta, oikeasti!!!
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
AskoA
|
 Lisää pituutta, oikeasti!!!
Terve!
Tällä palstalla löytyy pari mainintaa harjoituksista, jotka OIKEASTI toimivat ilman apuvälineitä! Näitä "jumppaohjeita" on netti pullollaan, osa maksullisia ja osa maksuttomia... ei ilmeisesti yhtään suomenkielistä.
On ymmärrettävää että porukka ei usko näihin, onhan markkinoilla vaikka mitä pumppuja ja painoja millä pitäis vehkeeseen pärähtää hetkessä sentti poikineen. On varmaan kaikissa jotain perää, mutta harva jaksaa pumppailla jonku nolon värkin kanssa puolta tuntia päivässä... liian suuri rupeama.
Huomattavasti helpompaa (ja tehokkaampaa) on tehdä harjoitukset omin käsin esim. suihkussa (5-10min päivässä). En aio tässä selostaa tarkemmin tekniikoita, niitä kyllä löytää jos haluaa.
Periaate näissä on paisuvaiskudoksen kapasiteetin parantaminen. Toinen tärkeä asia on "sen" lihaksen voimistaminen, millä esim. virtsasuihkun saa pysäytettyä... veri kulkeutuu penikseen juuri kyseisen lihaksen kautta. Opetelkaa jännittämään kyseistä lihasta, ja voitte harjoitella sitä missä vaan, kukaan ei huomaa mitään! 100-200 supistusta sarjassa ei vie kauaa!
Itse harjoitusten periaate on siinä, että paisuvaiskudokseen "puristetaan" hieman enemmän verta kuin sinne normaalisti erektiossa menee, ja tätä kautta paisuvaisen "kammiot" venyvät. Periaate on sama kuin lihasharjoituksissa... rasituksella "rikotaan" lihassoluja, ja annetaan niiden parantua entistä vahvemmiksi. Sama juttu näissä penisharjoituksissa. Venytetään paisuvaisen kammioita, annetaan niiden toipua, venytetään... ja homma toimii! Muistakaa myös lämmittely, "kylmiltään" tehtyinä harjoitukset eivät tehoa, ja vaurioitakin voi tulla!
Liikaa voimaa ei saa käyttää, kipua ei saa tuntua! On myös muistettava että paisuvaiselle on annettava aikaa parantua, itse teen harjoituksia kahtena päivänä peräkkäin, yksi taukoa, ja taas kaksi... Aloitin harjoitukset tämän vuoden puolella, ja erektioni on huomattavasti kovempi kuin ennen, ja kaksi senttiä on tullut lisää! Olen lukenut juttuja jopa 7-8 sentin kehityksistä vuodessa... en ensin uskonut niitä mutta nyt uskon että oikein tehtynä harjoitukset oikeasti toimivat!
Ottakaa asiasta selvää! Itseäni harmittaa etten kuullut asiasta 10 vuotta sitten, mutta onneksi edes nyt! Jos koette kokonne ongelmaksi, tehkää asialle jotain! Itsekin olin ennen hyvin skeptinen, mutta nyt asia tuntuu yllättävänkin loogiselta!
Huomaatte eron jo viikossa, joten tuskin lopetatte siihen! Etsikää netistä ohjeet, opetelkaa periaate ja... vaimo kiittää! Jos ei tuloksia ala parissa viikossa tulla, teette harjoitukset jotenkin väärin...
Kokeilkaa ensin ilmaisia tekniikoita, ja vasta todettuanne niiden toimivuuden voitte harkita maksullisia... Niissä on kuulemma joitakin todella hyviä opaskirjoineen ja videoineen... Itse olen pärjäillyt ilman niitä.
Tsemppiä!
|
| Ma Heinä 19, 2010 2:49 pm |
|
 |
|
Mhmm
|
 Re: Lisää pituutta, oikeasti!!!
No voisitko sinä tai joku muu kertoa jonkin linkin tälläiseen tehokkaaseen harjoitukseen?
Kiitos!
|
| Ma Heinä 19, 2010 2:50 pm |
|
 |
|
AskoA
|
Osoitteesta http://su.naturpenis.com/löytyy yksi ilmeisesti aika tehokas ohjelma. Toivottavasti on apua! 
|
| Ma Heinä 19, 2010 2:54 pm |
|
 |
|
mikko33
|
Toi on totta. Kaikkea voi kehittää, esim lihaksia, mutta myös penistä voi pidentää... Oikealla "treenauksella" on mahdollista, että peniksen paisuvaiskudoksen ns. putket ja verisuonet venyy, joten erektiossa paisuvaiskudokseen pakkautuu enemmän verta ja peniksestä tulee entistä pidempi ja paksumpi..
Mä itse kehitin kotikonsteja, jolla sain KOLMESSA VIIKOSSA 2,5 SENTTIÄ LISÄÄ PITUUTTA...
|
| Ma Heinä 19, 2010 3:00 pm |
|
 |
|
oululainen
|
Jos käyttää penistä, pysyy se normaalissa pituudessa. Ei se kotikonstein kasva. Liikalihavuus voi aikaansaada sen näyttävyyden, että pienempi kuin nuorena. Mutta kun osa peniksestä on läskien sisällä ja se pitäisi sieltä saada ulos! Miten? Laihduttamalla, koska silloin peniksen juuressa vähemmän ylimääräistä ja se on vain näkökysymys! Riittävä käyttäminen pitää itsestään kunnossa eikä mitkään apukeinot todellakaan kasvata mitään ihmisen ruumiinosaa yhtään, paitsi vatsaa. Se kasvaa liikaa syödessä ja päinvastoin. Kasvaako jalat jos juoksee paljon?
|
| Ma Heinä 19, 2010 3:01 pm |
|
 |
|
mikko33
|
Saanko kysyä, että oletko koskaan edes yrittänyt? Jalat ei kasva pituutta, mutta ne eivät olekaan paisuvaiskudosta. Penisessä sensijaan paisuvaiskudoksen verisuonistoa ja sen ns.putkia voidaan riittävällä "treenauksella" venyttää, joten erektiossa paisuvaiskudokseen pakkautuu enemmän verta ja näin peniksestäsi tulee entistä suurempi.
|
| Ma Heinä 19, 2010 3:02 pm |
|
|
|
Sivu 1/1
|
[ 6 viestiä ] |
|