|
 |
 |
|
Tänään on Su Syys 05, 2010 3:39 am
|
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Man
|
 Re: Miesten ympärileikkaus
Esinahassa on herkkyyttä aiheuttavia hermoja ja kun ne tuhotaan niin samalla herkkyys katoaa. Kuivumisen ja vahingoittumisen riski kasvaa. Terskasi ei kestä käsien tavoin yhtään mitään eli höpö höpö. Limakalvo on limakalvo, eikä paksua ihoa kuten käsissä.
Aivan, ympärileikkaus alle 18- vuotiaalta tulee aina tapahtua vain lääketieteellisistä syistä.
|
| Ti Maalis 16, 2010 1:28 pm |
|
 |
|
Jarkkos
|
On tosi inhottavaa ajatellakkin niitä miehiä ja naisia joitä kuolee joku vuosi tulehduksiin yms.
Joissakin uskonnoissakin on sääntönä ympärileikkaus 7-9 vuotiaana.Tosi sairasta, kun 9 vuotias kuitenkin jo on sen verran vanha että tietää koko "juhlan" ajan mitä tuleman pitää..Itseni on ympärileikattu sillä unskontoni sen vaatii.. Oli kauheata kun klovnit vain yrittivät pitää ajatukseni muualla tästä tulevasta mutta kun se sitten tapahtui...arvatkaa vaan miltä tuntui? Se oli todellakin noloa mutta tämän jälkeen sain sukulaisilta yms. lahjoja ja sitten ei enää tuntunut niin pahalta....nyt kyllä voisin haastaa vaikka oikeuteen leikkaajat...siitä on vain harmia....toivon että tälle leikkaukselle vielä joskus saadaan laillinen toteamus sen laittomuudesta ja jos jollain vain on ideoita oon valmis yrittään toteuttaan niitä kun itse olen tämän kokenut...
|
| Ti Maalis 16, 2010 1:31 pm |
|
 |
|
Tapiiri
|
...mutta ei se ole oikein jos sua vedetään hirteen tai olet hukkumassa niin haluat muita samaan veneeseen. Edellisä lukiessani, olen alkanut ajattelemaan ympärileikattujen säälittävää kohtaloa,ja olen jopa niiden perusteella iloinen, ettei mikään sairaus tai epämuodostuma ole antanut aihetta esinahan poistoon. Naurattaa lukea kiihkeää puolustelua, joka on sitäpaitsi lapsellisen kalukeskeistä. Luonto on halunnut suojat terskan pään esinahalla, ja mitkään uskonnolliset, sanotaan vaikkapa tässä yhteydessä epämuodostumat eivät saisi siihen puuttua. Ajattele vaikkapa jos sulta poistettaisiin posket, ja kieli olisi koko ajan kosketuksissa ilmaan? Tää on vähän sama juttu, on kyseessä vain aste ero. Se on turha initaatioriitti. Mies on mies muutenkin, ei siihen tarvita tällaista hölynpöly silpomista.
|
| Ti Maalis 16, 2010 1:33 pm |
|
 |
|
Saksittu
|
"Naurattaa lukea kiihkeää puolustelua, joka on sitäpaitsi lapsellisen kalukeskeistä."
Ai, minä kun luulin että ympärileikkaus suoritetaan juuri kalulle?
|
| Ti Maalis 16, 2010 1:34 pm |
|
 |
|
Tomppa
|
tervehdys! olen itse ympärileikattu 6-7vuotiaana, ja minkäs sille voi että on liian iso muna pieneen esinahkaan, eli ahtauman vuoksi. Masturbointi onnistuu... itseasiassa en tiedä tuosta herkkyyden menettämisestä mutta aina olen naisen saanut tyydytettyä ennen itseäni eli eikös se ole hyvä asia. Kaikki tapaamani naiset ovat pitäneet koska SE pysyy kuulemma puhtaampana kuin "ei leikatuilla" ja onhan se kiva kertoo baareissa naisille että löytyy Tuning-Kulli!!!
|
| Ti Maalis 16, 2010 1:35 pm |
|
|